Bravissimo

Tamsą pasisodinti šalia: Bélos Bartóko Stebuklingas mandarinas ir Hercogo Mėlynbarzdžio pilis

Ne vienus metus daug kalbama apie tai, kad Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje norėtųsi matyti daugiau modernesnių kūrinių. Todėl gana simboliška, kad pirmoji naujojo teatro sezono premjera buvo XX a. parašytas skandalingasis vengrų kompozitoriaus Bélos Bartóko vienaveiksmių kūrinių diptikas – Stebuklingas mandarinas ir Hercogo Mėlynbarzdžio pilis. Dar prieš premjerą intriguojamai nuteikė tarptautinė baleto ir operos statytojų komanda: Stebuklingo mandarino choreografiją kūrė LNOBT baleto meno vadovas Krzysztofas Pastoras, operą režisavo prieš keletą metų Lietuvoje Aleksandro puotą statęs vengrų režisierius Csaba Kaelis. Spektaklių muzikos vadovas – Robertas Šervenikas, scenografija rūpinosi Borisas Kudlička, kostiumais – Tatyana van Walsum, šviesomis – Marcas Heinzas, o vaizdo projekcijas kūrė Bartekas Maciejus.
Plačiau

Nepriklausomybė kaip Dievo ir Šėtono žaidimas

Lietuvių pasakojimas ˗ plataus užmojo, bet nepompastiškas. Spektaklis plėtojamas kaip vizualiai spalvinga ir kintanti misterija, paremta realiais Lietuvos istorijos įvykiais, pradedant viduramžiais ir baigiant nepriklausomos Lietuvos valstybės paskelbimu (atkūrimu) 1918 metų vasario 16˗ąją. Be to, ši misterija siūlo vizualiai efektingą ir sveikai ironišką požiūrį tiek į pasirinktą temą, tiek į Šėtono ir Dievo įvaizdžius.
Plačiau
Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi.
Daugiau informacijos rasite: Privatumo politika