Bravissimo

Arkadijus Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“

Baleto spektaklyje „Franceska Mann“, kuriam muziką parašė Anatolijus Šenderovas, o choreografiją sukūrė Edita Stundytė, išgirsime gyvas perkusininko Arkadijaus Gotesmano muzikines improvizacijas.
Plačiau

Martynas Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“

„Baletų triptiko“ premjeriniuose spektakliuose, kurie Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre bus rodomi balandžio 26, 27 ir 30 dienomis, laisvos vietos salėje baigia ištirpti. Šįkart su choreografu Martynu Rimeikiu kalbamės apie jo naująjį spektaklį „Dienos, minutės“.
Plačiau

Choreografė Živilė Baikštytė: „Mitai – tai mūsų kultūros DNR kodas“

Buvusi Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro primabalerina, o dabar – šio teatro baleto repetitorė Živilė Baikštytė ruošiasi debiutiniam savo, kaip choreografės, šokio spektakliui šio teatro repertuare: jos darbas „Pradžioje nebuvo nieko“ lietuvių mitologijos motyvais bus rodomas „Baletų triptike“, kurio premjera LNOBT vyks balandžio 26, 27 ir 30 dienomis.
Plačiau

„Auksinio scenos kryžiaus“ laureatas Mantas Daraškevičius svajoja apie vasarą Šaolino vienuolyne

Kolegų žinomas kaip žodžio kišenėje neieškantis ir pirmas visus užkalbinantis linksmuolis, šįkart šokėjas Mantas Daraškevičius apie bręstančius savo karjeros pokyčius prabilo rimtai.
Plačiau

Choreografė Edita Stundytė: „Kuriu spektaklį apie narsų poelgį”

Prieš savaitę publikuotose informacijose apie netikėtai anapilin išėjusio kompozitoriaus Anatolijaus Šenderovo gyvenimą ir kūrybą buvo minimas pagal jo muziką kuriamas šokio spektaklis “Franceska Mann”. Žiūrovai šį darbą galės išvysti jau balandžio 26, 27 ir 30 dienomis “Baletų triptiko” premjeroje Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.
Plačiau

Sandra Janušaitė apie operų veikėjas: „Jos visos – karšto kraujo, stiprios asmenybės“

Operos darboholike save vadinanti solistė Sandra Janušaitė džiaugiasi puikia 2019-ųjų pradžia: šįmet LNOBT scenoje ji jau spėjo pasirodyti ir kaip trapioji Madam Baterflai, ir kaip valdingoji Turandot, o kovo 14-ąją žiūrovai po ilgesnės pertraukos stebės jos pasiaukojančią Zentą Richardo Wagnerio operoje „Skrajojantis olandas“.
Plačiau

Robertas Wilsonas: „Juokas – pats brangiausias dalykas“

Šių metų kovo ir balandžio mėn. Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre išvysime neabejotinai įdomiausią paskutinę Giacomo Puccini operą Turandot, režisuotą vieno didžiausių, įtakingiausių, avangardiškiausių XX ir XXI a. scenos režisierių, mano mokytojo Roberto Wilsono. Turandot remiasi italų dramaturgo ir Commedia dell’Arte čempiono Carlo Gozzi (1720–1806) pjese, kilusia iš XII a. epinės persų poemos Haft Peykar (liet. Septyni paveikslai). Poema parašyta persų, sunitų ir musulmonų poeto Nizami (1141–1209) ir pasakoja apie princą Kalafą, kuris siekia užkariauti žiaurios senovės Kinijos princesės Turandot širdį. Vilniuje naująjį Turandot spektaklį kuria tarptautinė komanda – tai bendras LNOBT, Kanados operos teatro ir Madrido Teatro Real pastatymas. Madride naujojo spektaklio premjera įvyko 2018 m. lapkričio 30 d.
Plačiau

Sesto Quatrini: „Noriu šviežio oro gūsio”

LNOBT Operos meno vadovas S. Quatrini paaiškino, kodėl teatro vyriausiuoju dirigentu pasirinko Ričardą Šumilą ir išdėstė artimiausius savo paties kūrybinius planus tiek Vilniuje, tiek kitose pasaulio šalyse.
Plačiau

Ričardas Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras turi naują vyriausiąjį dirigentą: į šias pareigas paskirtas 34-erių metų Ričardas Šumila. „Norėčiau būti dirigentų bendramintis ir bendradarbis, padedantis spręsti iškylančias problemas ir atveriantis kelius kolektyvo augimui“, – teigia naujasis vadovas.
Plačiau

Sesto Quatrini dalinasi savo operų Top 5

Naujasis LNOBT operos meno vadovas dalinasi savo operų TOP 5!
Plačiau

LNOBT operos meno vadovas Sesto Quatrini: „Muzika turi būti kultūros skleidėja“

Lietuvos nacionaliniam operos ir baleto teatrui žengiant į naująjį sezoną, teatro operos meno vadovo pareigas pradeda eiti charizmatiškas italų dirigentas Sesto Quatrini, kurį mūsų šalies publika jau galėjo išgirsti ne kartą. Dirigentas LNOBT scenoje koncertavo su latvių primadona Kristīne Opolais, vėliau sukūrė neužmirštamą Vincenzo Bellini operos Kapulečiai ir Montekiai interpretaciją. Ir nors dirigento darbų grafike, išmargintame ryškiausių pasaulio operos teatrų vardais, sunku rasti laisvų tarpų, vis dėlto Lietuvai vietos čia pakanka ir netgi daugės.
Plačiau

Režisierius Grahamas Vickas ir jo Idomenėjas: naujojo operos amžiaus aušra

Gegužės pabaigoje Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre žiūrovų laukia ypatinga premjera: Vilniaus scenoje išvysime Wolfgango Amadeus Mozarto operą Idomenėjas. Ypatinga ji dėl keleto priežasčių: pirmiausia, tai labai svarbus veikalas genialiojo austrų kompozitoriaus kūrybinėje kreivėje – kaip tik Idomenėjas žymi Mozarto brandą ir dažnai laikomas pirmąja opera, atskleidžiančia visišką jo kaip operų kūrėjo profesionalumą. Antra priežastis – veikalo režisierius Grahamas Vickas, kurio vardas jau daugelį metų regimas žymiausių ir įdomiausių pasaulio režisierių sąrašuose, o spektakliai pasižymi ryškia, drąsia ir savita stilistika. Idomenėjas, kurį regėsime Vilniuje, pas mus atkeliauja iš Geteborgo – šio spektaklio premjera Švedijoje įvyko prieš porą metų ir sulaukė stulbinamos sėkmės. Kokį įspūdį Idomenėjas padarys lietuvių publikai, sužinosime netrukus, o kol kas su režisieriumi kalbamės apie Mozarto fenomeną, Idomenėjo iššūkius ir operos žanro ateitį.
Plačiau
Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi.
Daugiau informacijos rasite: Privatumo politika