Dovanų kuponai     

Spektakliai

NAUJŲJŲ METŲ GALA KONCERTAS

Kaina: 70 - 691 Lt.

Solistai 

JOSÉ CURA

JOVITA VAŠKEVIČIŪTĖ

TADAS GIRININKAS

LNOBT simfoninis orkestras

Dirigentas Robertas Šervenikas

 

JOSÉ CURA

 

Visame pasaulyje originaliomis operų herojų interpretacijomis, nešabloniškais ir naujoviškais koncertiniais pasirodymais išgarsėjęs José Cura įsitvirtino muzikos olimpe ir prestižinių pasaulio teatrų scenose. Tačiau J. Cura nėra vien operos žvaigždė. Šis profesionalus kompozitorius ir dirigentas, pasisekimo sulaukęs operos režisierius ir scenografas vis labiau atsiskleidžia kaip įvairialypis kūrėjas, perteikiantis muziką taip, kad ji ne tik džiugintų, bet ir praturtintų.
Po kompozicijos ir orkestro dirigavimo studijų gimtajame Rosarijaus mieste (Argentina) 1984 m. J. Cura persikėlė į Buenos Aires. Kad geriau pažintų teatro gyvenimą, 1984–1988 m. jis dirbo Teatro Colón chore, viename profesionaliausių teatrinių kolektyvų. 1991 m. J. Cura atvyko į Europą ir pradėjo čia savo legendinę dainininko karjerą.
1999 m. J. Cura vėl ėmėsi dirigavimo. Su Londono, Vienos ir Vengrijos filharmonijų, Sinfonia Varsovia, Toscanini’o ir kitais orkestrais jis atliko operas ir simfoninės muzikos kūrinius. Menininkas išleido kelis puikius garso įrašus, tarp jų – įspūdingą S. Rachmaninovo Antrąją simfoniją, apie kurią Classical Music Editor atsiliepė taip: „Per gana trumpą laiką išgirdau kelis šio kūrinio įrašus. Jansono ir Sankt Peterburgo orkestro įrašas natūralesnis, bet jam trūksta Curos impulsyvumo. Sanderlingas Philharmonia’ai diriguoja gerokai platesniais mostais, bet jie kelia kur kas mažiau emocijų. 1960 m. įrašytas Svetlanovo darbas, ko gero, artimiausias Curos versijai. Tai atlikimas, apie kurį svajojama, bet nesitikima, kad pavyks įgyvendinti.“
2007 m. įvyko pasaulinė J. Curos darbo Komedija baigta premjera. Šiuo kūriniu operos Pajacai motyvais, kuriame talentingai susijungia muzika, šokis ir pantomima, jis debiutavo kaip režisierius ir scenografas. 2010 m. Badisches Staatstheater teatre J. Cura režisavo C. Saint-Saënso operą Samsonas ir Dalila, sukūrė jos scenografiją ir atliko joje pagrindinį vaidmenį. Meistriškas ir naujoviškas šio klasikinio prancūzų kūrinio pastatymas, pasak Opernglas, sulaukė didžiulės sėkmės: „Šis išskirtinis darbas suteikė kolektyvui sparnus. Buvo sukurtas toks meninis rezultatas, kuris atneštų šlovę kiekvienam teatrui.“ Spektaklis buvo įrašytas į DVD plokštelę. Begalė puikių publikos ir kritikų įvertinimų, kurių sulaukė 2012 m. J. Curos režisuotos operos Kregždutė (Opéra national de Lorraine), Kaimo garbė ir Pajacai (Opéra Royal de Wallonie), įtvirtino jį kaip išskirtinį režisierių. 2013 m. Buenos Airių Teatro Colón teatre jo pastatytas Otelas tarptautiniu balsavimu buvo išrinktas kaip vienas labiausiai pavykusių tų metų teatro darbų.

 

Daugiau informacijos: http://josecura.com

Jovita Vaškevičiūtė, mecosopranas

J. Vaškevičiūtė 2004 m. baigė dainavimo studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (doc. S. Stonytės kl.). Ne kartą buvo apdovanota Z. Paulausko jaunųjų dainininkų konkurse. 2004–2006 m. stažavosi LNOBT Operos studijoje, vadovaujamoje prof. V. Noreikos ir prof. V. Viržonio. Dainavo visuose Operos studijos rengtuose koncertuose.
 LNOBT scenoje debiutavo 2006 m. Ulrikos vaidmeniu G. Verdi operoje Kaukių balius. 2006 m. pelnė Operos švyturį Metų operos vilties nominacijoje. Tarp jos sukurtų vaidmenų – Suzuki A. Minghellos režisuotoje G. Puccini Madam Baterflai, Mirta V. Klovos Pilėnuose, Auklė ir Olga P. Čaikovskio Eugenijuje Onegine, Amneris G. Verdi Aidoje, Madalena G. Verdi Rigolete, Karmen to paties pavadinimo G. Bizet operoje, Emilija G. Verdi Otele, Grafienė ir Markizas O. Narbutaitės Kornete, Orlovskis J. Strausso Šikšnosparnyje ir kt.
Ypatingos sėkmės sulaukė jos sukurta Dominga P. Eötvöso Meilėje ir kituose demonuose. Po premjeros Vilniuje dainininkė buvo pakviesta kurti šio vaidmens Vokietijoje, Kelno ir Strasbūro operos teatruose.
J. Vaškevičiūtė dainuoja Estijos nacionalinėje operoje, Vanemuinės teatre (Estija), Latvijos nacionalinėje operoje, Vilnius City Opera pastatymuose, Opera National du Rhin (Prancūzija), Kelno operoje. Su Rygos teatru gastroliavo Makao (Kinija).
Dažnai dainuoja koncertuose su Lietuvos valstybiniu ir Lietuvos nacionaliniu simfoniniais orkestrais, Musica humana. Jos repertuare – G. Verdi, M. Duruflé ir A. Dvořáko Requiem, A. Honneggero oratorija Žana d’Ark ant laužo, G. Mahlerio Aštuntoji simfonija, L. van Beethoveno Devintoji simfonija, F. Mendelssohno-Bartholdy Elijas ir kiti kūriniai.
Gastroliavo Baltarusijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, Rusijoje.

Tadas Girininkas, bosas

T. Girininkas 2009 m. baigė magistro studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (prof. V. Prudnikovo kl.).
Tarp naujausių ir ryškiausių solisto darbų – Kolinas Bohemoje (Vilnius City Opera), Maliuta Skuratovas Caro sužadėtinėje (Kauno valstybinis muzikinis teatras), Silva Ernanyje ir Heinrichas Lohengrine (abu LNOBT).
T. Girininkas yra sukūręs ir ne vieną svarbiausią tradicinio bosų repertuaro vaidmenį. Tai Cuniga (Karmen), Sparafučilė (Rigoletas), Antrasis ginkluotas vyras (Užburtoji fleita), Johanas (Verteris), Komendantas ir Zareckis (Eugenijus Oneginas), Gerontė di Revoir (Manon Lesko), Don Alfonsas (Visos jos tokios) Vilnius City Opera teatre, Eskamiljas (Karmen), Tristanas (Marta), Kapuletis (Romeo ir Džuljeta), Vagneris (Faustas), Raimondas (Liučija di Lamermur), Atila (Atila) Kauno valstybiniame muzikiniame teatre, Karontas (Orfėjas), Seneka (Popėjos karūnavimas) ir Simonas (Džanis Skikis) Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre.
T. Girininkas dainavo W. A. Mozarto Missa Brevis ir Requiem, G. Puccini Messa di Gloria ir B. Britteno Karo requiem.
Savo sparčioje ir sėkmingoje karjeroje solistas bendradarbiavo su dirigentais M. Lutzu, J. Wallnigu, E. Pehku, G. Rinkevičiumi, M. Pitrėnu ir kt.
2013 m. T. Girininkas pelnė Švyturio apdovanojimą kaip Metų operos solistas. Tais pačiais metais už Silvos (Ernanis) ir Heinricho (Lohengrinas) vaidmenis jis buvo apdovanotas Auksiniu scenos kryžiumi.


 




2014-12-31 19:00  Atlikėjai
   

Pasidalink:

Atgal