Dovanų kuponai     

Operos solistai / Mecosopranai

Laima Jonutytė

 

LNOBT debiutavo 1985 m. Larinos vaidmeniu P. Čaikovskio op. „Eugenijus Oneginas”. 1986 m. baigė Lietuvos muzikos akademiją,  1991 m. – stažuotę-asistentūrą Lietuvos muzikos akademijoje. Stažavosi Danijoje pas prof. A. Orlovitzą. LNOBT solistė nuo 1991 m. 2006 m. pelnė  „Publikos simpatijų” operos solistės apdovanojimą.

Dainininkė imli kompozitorių stiliui, dirigentų ir režisierių idėjoms, artistiška, temperamentinga, nuolat pateikia įsimenančias vaidmenų traktuotes. Turi sukaupusi didžiulį operos vaidmenų repertuarą. Dažnai dainuoja kameriniuose koncertuose, parengusi daugelio kompozitorių dainų programas. Yra atlikusi solo partijas J. S. Bacho, A. Dvorako, W. A. Mozarto, F. Mendelssohn-Bartholdy, F. Schuberto, G. F. Handelio, L. van Beethoveno, G. Mahlerio ir kitų kompozitorių oratorijose, kantatose, mišiose.

Kompozitoriaus P. Eötvöso pageidavimu, atlikti Martinos Labordė vaidmenį ji buvo pakviesta į premjerinius operos „Meilė ir kiti demonai“  spektaklius Strasbūro operos teatre, kur dvi pirmąsias premjeras dirigavo pats P. Eötvösas. 

Solistei dirigavo Mstislav Rostropovič, Kszysztof Penderecki, Justus Frantz, Jacek Kaspszyk, David Pary, P. Borin, G. Mais, Z. Zidvards, Ingo Ernst Reihl, Juozas Domarkas, Jonas Aleksa, Gintaras Rinkevičius, Saulius Sondeckis, Petras Bingelis, Martynas Staškus, Vytautas Viržonis, Modestas Pitrėnas ir kt.

Dalyvavo Schlesvig-Holsteino muzikos festivalyje Vokietijoje, Ravenos festivalyje Italijoje, Tarptautiniame muzikos festivalyje San Lorenzo de El Escorial Ispanijoje, Niurnbergo tarptautiniame sakralinės muzikos festivalyje Vokietijoje, Haydno – Schuberto festivalyje Vilniuje, Pažaislio muzikos festivalyje, yra nuolatinė daugelio muzikos festivalių dalyvė Lietuvoje. Gastroliavo Bulgarijoje, Ispanijoje, Vengrijoje, Vokietijoje, JAV, Didžiojoje Britanijoje, Lotynų Amerikos šalyse, Estijoje, Latvijoje, Baltarusijoje ir kt. 

Sukurti vaidmenys:

Klarina (G. Rossini „Vedybų vekselis“)
Mrs. Nolan (G. C. Menotti „Mediumas“)
Bodessa (G. Puccini „Sesuo Andželika“)
Čieska, Zita („Džani Skiki"),
Larina (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas“)
Rozina (G. Rossini „Sevilijos kirpėjas“)
Eurilda (J. Haydn „Žvejės“)
Suzuki (G. Puccini „Madam Baterflai“)
Karmen (G. Bizet „Karmen“)
Jonukas (E. Humperdinck  „Jonukas ir Gretutė“)
Mirabela (J. Strauss „Čigonų baronas“)
Fenena (G. Verdi „Nabucco“)
Flora (G. Verdi „Traviata“)
Emilija (G. Verdi „Otelas“)
Ana (J. Strauss „Vienos kraujas“) (1998)
Zybelis, Marta (Ch. Gounod „Faustas“) (1998)
Niklauzas, Mūza (J. Offenbach „Hofmano istorijos“) (1999)
Adaldžiza (V. Bellini „Norma“)
Polina (P. Čaikovskij „Pikų dama“), 2000 
Lola (P. Mascagni „Cavalleria rusticana“)
Mis Begot (B. Britten „Žaiskime operą“)
Amneris (G. Verdi „Aida“)
Madalena (G. Verdi „Rigoletas“) 2003
Hana Glavari (Fr. Lehar „Linksmoji našlė“) 2003
Mari (R. Wagner „Skrajojantis olandas“) 2004 
Ieva (B. Dvariono „Dalia“)
Preciozila (G. Verdi „Likimo galia“)
Fricka (R. Wagner „Valkirija“) 
Lapė (R. Portman „Mažasis princas“)
Martina Laborde (P. Eötvös „Meilė ir demonai“)
Senoji dama (L. Bernstein „Kandidas")
Olga (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas")
ir kt.

 

 



Eugenija Klivickaitė

 

Vokalo studijas baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademojoje, Elenos Dirsienės klasėje. LNOBT solistė nuo 1993 m. 1990 m. tapo Tarptautinio J.Medinio dainininkų konkurso Rygoje laureate, 1991 m. dalyvavo tarptautiniame dainininkų konkurse Tulūzoje. E. Klivickaitė dainavo mecosoprano partijas G. Verdi Requiem, A. Dvoržako Requiem, C.Franko "Les beatitudies", A.Honegerio „Žana d'Ark", F.Mendelsono-Bartoldy „Elias", L.Van Bethoveno "Messe D-dur", S.Sen-Sauso „Oratorio de Noel", F.Šuberto „Messe Es-dur", G. B. Pergolesi „Stabat Mater”, A. Vivaldi Gloria, A. Söderman „Katolsk mässa” ir kt.

 Dainavo Vokietijoje, Bulgarijoje, Lenkijoje, Taivanyje, Slovėnijoje, Italijoje, Latvijoje ir kt. 

Sukurti vaidmenys:

Amneris ( G. Verdi „Aida“), 
Marta (Ch. Gounod „Faustas“) 
Ana (J. Strauss „Vienos kraujas“) 
Flora (G. Verdi „Traviata“)
Lučija (P. Mascagni „Kaimo garbė“)
Tortila (J. Gaižauskas „Buratinas“)
Motinos balsas (J. Offenbach „Hofmano istorijos“)
Alisa (G. Donizetti „Liučija di Lamermur“) 
Čipra (J. Strauss „Čigonų baronas“) 
Azučena (G. Verdi „Trubadūras“) 
Mirta (V. Klova „Pilėnai“) 
Kunigaikštienė (G. Puccini „Sesuo Andželika“) 
Dzita (G. Puccini „Džani Skiki“) 
Grafienė (P. Čaikovskij „Pikų dama“) 
Praskovja (F. Lehar „Linksmoji našlė“)
Motina (B. Dvarionas „Dalia“) 
Ulrika (G. Verdi „Kaukių balius“) 
Madalena, Džovana (G. Verdi „Rigoletas“) 
Pažas (R. Strauss „Salomėja“) 
Švertlaitė (R. Wagner „Valikirija“)
Saulutė Močiutė (J. Tamulionis „Bruknelė“)
Auklė (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas") ir kt.

 



Inesa Linaburgytė

1992 m. Lietuvos muzikos ir teatro akadenijoje baigė prof. V. Daunoro ir doc. N. Mameniškienės solinio dainavimo klasę, tais pačiais metais tapo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro soliste. 1994 m. tapo tarptautinio jaunųjų dainininkų konkurso Rygoje diplomante. 1996 m. laimėjo specialųjį prizą ir koncertinį turne po Japoniją Voci Verdiane konkurse Busete (Italija). 2004 m. I. Linaburgytė apdovanota Vytauto Didžiojo ordino Riterio kryžiumi.

LNOBT Inesa Linaburgytė yra parengusi per trisdešimt vaidmenų. Jau būdama ryški mecosoprano vaidmenų atlikėja, 2005 m. dainininkė stažavosi Maskvos didžiajame teatre pas Makvalą Kasrašvili, stažuotės metu vokalo autoritetų paskatinta pradėjo dainuoti dramatinio soprano vaidmenis, ten parengė Lizą, Turandot, Zentą. Kaip sopranas LNOBT dainininkė debiutavo Turandot vaidmeniu G. Puccini operoje „Turandot“.  

Parengė vaidmenų Latvijos nacionalinėje operoje, tarp jų – Toska D. Bertmano režisuotoje G. Puccini operoje „Toska“, Santuca P. Mascagni operoje „Kaimo garbė" ir kt. Iš Rygos Santucos vaidmuo ir dirigentas A. Bozich pakvietė solistę į Graco operos teatrą Austrijoje, kur ji tris metus nuolat dainavo šį vaidmenį.

Dainininkė dažnai pasirodo ir koncertuose. Ji nuolat bendradarbiauja su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru. Jos repertuare greta kamerinių kompozicijų yra ir stambios koncertinės formos kūrinių: E. Elgaro oratorija „Gerontijaus sapnas“, G. F. Handelio oratorija „Mesijas“, G. Verdi „Requiem” , L. van Beethoveno Missa Solemnis, Devintoji simfonija, G. Mahlerio Pirmoji, Antroji, Trečioji simfonijos, W. A. Mozart „Requiem“ ir kt.

I. Linaburgytė gastroliavo Austrijoje, Japonijoje, Turkijoje, Taivane, JAV, Didžiojoje Britanijoje, daugelyje Europos valstybių.

Sukurti vaidmenys: 

Amneris (G. Verdi „Aida“), 
Adaldžiza (V. Bellini „Norma“)
Fenena (G. Verdi „Nabukas“), 
Eboli (G. Verdi „Don Karlas“), 
Flora (G. Verdi „Traviata“), 
Mirta (V. Klova „Pilėnai“)
Azučena (G. Verdi „Trubadūras“)
Niklauzas, Mūza, Džuljeta (J. Offenbach „Hofmano istorijos“), 
Santuca (P. Mascagni „Kaimo garbė“), 
Sesuo Andželika (G. Puccini „Sesuo Andželika“)
Marina (M. Musorgskis „Borisas Godunovas“)
Grafienė (P. Čaikovskij „Pikų dama“), 
Amelija, Ulrika (G. Verdi „Kaukių balius“), 
Karmen ir Mersedes (G. Bizet „Karmen“), 
Grafienė (B. Kutavičius „Lokys“), 
Madalena (G. Verdi „Rigoletas“), 
Hana Glavari (F. Lehar „Linksmoji našlė“), 
Preciozila (G. Verdi „Likimo galia“), 
Turandot (G. Puccini „Turandot“), 
Toska (G. Puccini „Toska“),
Erodiada (R. Strauss „Salomėja“), 
Zyglinda (R. Wagner „Valkirija“),
Chosefa Miranda (P. Eotvos „Meilė ir kiti demonai“),  
Aldona (A. Ponchielli „Lietuviai“),
Laumė Žydrūnė (J. Tamulionis „Bruknelė“)
Larina (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas")
Kunigaikštis Orlovskis (J. Strauss „Šikšnosparnis")

Ortrūda (R. Wagner „Lohengrinas") ir kt.



Jovita Vaškevičiūtė

LMTA baigė dainavimo studijas pas doc. Sigutę Stonytę (2004 m.). 2004–2006 m. stažavosi LNOBT Operos studijoje pas prof V. Noreiką ir V, Viržonį.. 1998 m. Zenono Paulausko jaunųjų dainininkų konkurso dalyvė, 2000 m. – laureatė (II vieta). 2003 m. V. Januškaitės - Zaunienės III-ojo konkurso dalyvė.

LNOBT scenoje debiutavo 2006 m. Ulrikos vaidmeniu („Kaukių balius”). Dainuoja Estijos Vanemuinės, Latvijos teatruose, Klaipėdos muzikiniame teatre, bendradarbiauja su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu, Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestrais. Yra dainavusi mecosoprano partijas G. Mahlerio Aštuntojoje simfonijoje, G. Verdi, M. Duruflè , A. Dvoržako Requiem. 

Dalyvavo daugelyje Lietuvos Muzikų rėmimo fondo organizuotų projektų, festivalyje „Gaida“,  koncertavo su senosios muzikos ansambliu „Musica Humana“ (vad. A.Vizgirda). 

2006 m. už Suzuki vaidmenį A. Minghellos režisuotoje operoje „Madam Baterflai“ pelnė „Operos švyturių” apdovanojimą nominacijoje „Metų operos viltis”. 

Ypač didelės sekmės sulaukė jos debiutas P. Eötvöso operoje „Meilė ir kiti demonai” – Jovita atliko Domingos vaidmenį. Šis vaidmuo pradėjo stulbinančią jaunos solistės karjerą Europos scenose. 2010 m. pavasarį „Meilė ir kiti demonai“ buvo statoma Kiolno operos teatre, ir paties kompozitoriaus P. Eötvöso pageidavimu ji buvo pakviesta dainuoti premjeriniuose spektakliuose. Tų pačių metų rudenį, Jovita Vaškevičiūtė Domingos vaidmeniu debiutavo Strasbūre (Prancūzija), kur dvi pirmąsias premjeras dirigavo pats P. Eötvösas, apie Jovitą pasakęs: „nežinau geresnės Domingos už ją.“

Strasbūro operos teatre Jovitai buvo surengta speciali perklausa. Vokietijoje, Kiolno operos teatre pakviesta dainavo  Amneris šešiuose „Aidos“ spektakliuose, bei 8 vakarus G. Verdi Requiem.

Sukurti vaidmenys: 

Marta (Ch. Gounod „Faustas”),
Klaričė (S. Prokofjev „Meilė trims apelsinams“),
Kunigaikštienė (G. Puccini „Sesuo Andželika“),
Grafienė (P. Čaikovskij „Pikų dama“),
Ulrika (G. Verdi „Kaukių balius“),
Amneris (G. Verdi „Aida“), 
Olga, Auklė (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas”),
Suzuki (G. Puccini „Madam Baterflai“),
Mirta (V. Klova „Pilėnai“),
Šeimininkė (J.Juzeliūnas „Avarija“)
Dominga de Adviento (P. Eötvös „Meilė ir kiti demonai“). 
Karmen (G. Bizet „Karmen”),
Madalena  (G. Bizet „Rigoletas“),
Ragana Piesta (J. Tamulionis „Bruknelė“),
Kabanicha (L. Janaček „Katia Kabanova“),
Rosveisė (R. Wagner „Valkirija“)
Emilija (G. Verdi „Otelas“)
Olga (P. Čaikovskij „Eugenijus Oneginas")
KunigaikštisOrlovskis (J. Strauss „Šikšnosparnis") ir kt. 




Pasidalink: